MOLIMO PROČITAJTE PAŽLJIVO UVJETE POSLOVANJA!

 

OPĆI UVJETI POSLOVANJA INTERNET TRGOVINE SPA.HR

 

Opći uvjeti online kupovine

Web stranicom spa.hr upravlja tvrtka niveto d.o.o.

Ova Pravila o privatnosti pokrivaju samo podatke prikupljene na spa.hr i ne pokrivaju nikakve informacije koje niveto d.o.o., prikuplja izvan mreže.

Sve web stranice niveto d.o.o pokrivene su ovim pravilima o privatnosti.

Uvjeti korištenja

Svako korištenje internet stranice www.spa.hr podliježe niže navedenim uvjetima. Dokumenti, informacije i sadržaji objavljeni na internet stranici www.spa.hr ne smiju se kopirati, osim za individualnu uporabu, te nekomercijalne svrhe, ali uvijek uz poštivanje autorskih prava i drugih prava intelektualnog vlasništva kao i svih ostalih ograničenja prava. Bilo kakvo kopiranje, reprodukcija ili distribucija dokumenata, informacija i sadržaja sa ove web stranice dopuštena je isključivo temeljem prethodnog izričitog odobrenja od tvrtke niveto d.o.o.

niveto d.o.o.

OIB : HR46572491389

SJEDIŠTE

Šuškovići 76,

10 040 Zagreb, Hrvatska

E-mail: niveto@niveto.hr

URED – IZLOŽBENI SALON – ZAGREB

Dragutina Mandla 1,

10 000 Zagreb, Hrvatska

Tel : + 385 1 29 86 460

Tel : + 385 1 48 18 362

Fax : +385 1 29 21 951

spa@spa.hr

POSLOVNICA – SPLIT

Stoci ul.13.

kod “INA” – Smokovik

21 000 Split, Hrvatska

Mob : +385 (0)99 3589 260

Mob2 : +385 (0)91 3589 266

email: nino@niveto.hr

O proizvodima ili uslugama

niveto d.o.o., nastojati će osigurati maksimalnu točnosti informacija i podataka sadržanih na ovoj web stranici, ali se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na www.spa.hr, slike proizvoda su ilustrativne prirode i ne jamčimo da slika u potpunosti odgovara samom proizvodu. Za moguće  pogreške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog proizvoda i opisanog na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sastav proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s PDV-om. Istaknute cijene vrijede samo za jednokratnu uplatu transakcijskim računom.

Kupovina u WEB SHOPU

Korištenje Usluge i narudžba

  1. Kupnja putem usluge vrši se tako da korisnik naručuje dostupne proizvode (proizvodi) koje bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja postavki zaslona računala, razlike u načinima na koje ljudsko oko percipira boje i sl., niveto d.o.o. ne jamči potpunu sukladnost boja proizvoda s bojama prikazanima na zaslonu računala. Prilikom eventualne reklamacije ne možete se pozvati na fotografiju proizvoda i slični navodi koji podrazumijevaju da se proizvod može razlikovati od slike.
  2. Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Narudžbe se obrađuju od ponedjeljka do petka od 08.00 do 16.00 sati. Proizvode birate iz kataloga internetske trgovine www.spa.hr koji je uređen prema vrsti i namjeni Ponuda se neprekidno nadopunjava I mijenja.
  3. niveto d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.
  4. Narudžba proizvoda vrši se na dva načina
  • Izradom službene ponude koja se šalje na mail temeljem zahtjeva kupca
  • elektronskim putem. Klikom miša na ikonu “Dodaj u košaricu” odabrani proizvod sprema se u potrošačku košaricu, a klikom na ikonicu “Dodaj u košaricu i kupi” proizvod se odmah naručuje . Klikom na ikonu “Pogledajte košaricu” mogu se pregledati svi odabrani proizvodi, a klikom na ikonu “Naruči” dovršava se narudžba. Proizvodi su naručeni u trenutku kad prođu cijeli postupak narudžbe.
    Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran.
  • U obrascu za kupnju postoje dva polja za upis adrese. Ako kupac ispuni samo jedno od njih, podrazumijeva se da je adresa za isporuku jednaka adresi naručitelja/uplatitelja.
    Na adresu e-pošte s koje je izvršena registracija bit će poslana potvrda narudžbe naslovljena ” www.spa.hr” koja potvrđuje da je narudžba zaprimljena, s podacima o:
    a) niveto d.o.o. kao prodavatelju i osobi kojoj se mogu iznositi prigovori;
    b) Naručenim proizvodima i njihovom nazivu;
    c) Cijeni proizvoda, uključujući sva porezna i druga davanja;
    d) Troškovima dostave proizvoda;
    e) Odabranom načinu plaćanja
  • Nakon primljene narudžbe, administrator provjerava sve stavke narudžbe, dostupnost artikala te potom kupcu šalje potvrdu isporuke, ili u slučaju da neki artikli nisu dostupni, telefonski ga kontaktira i obavještava o istome te nudi zamjenske proizvode u istom iznosu ili umanjuje iznos narudžbe.
  • U slučaju da niveto d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s Vama će, telefonom ili e-porukom, stupiti u kontakt operater u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.
  • Ukoliko niste zaprimili potvrdu narudžbe putem e-pošte u roku od 24 sata od podnošenja narudžbe ili Vam proizvodi nisu isporučeni na način naveden u e-poruci, molimo obratite se na adresu e-pošte spa@spa.hr ili na broj telefona 01/48 18 362 svaki dan od ponedjeljka do petka u periodu od 08:00 do 16:00 sati.
  • U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kontaktirajte operatera na adresu e-pošte spa@spa.hr ili na broj telefona 01/48 18 362.

Plaćanje robe

Kupac se obvezuje naručene proizvode jednim od sljedećih načina plaćanja:

  1. Uplatom na račun (virman) po ispostavljenoj ponudi
  2. Pouzećem (u gotovini) za proizvode ukupne težine do 25 kg. Ista usluga trenutno nije dostupna te se roba ne šaljem bez vidljive uplate.  
  3. Kreditnom ili debitnom karticom na poseban zahtjev telefonskim putem ili putem maila u kojoj se radi PayByLink.

Trošak dostave dodatno se zaračunava ako nije uključen u cijenu proizvoda.

  1. Plaćate li pouzećem svoju ćete narudžbu platiti gotovinom djelatniku kurirske službe prilikom preuzimanja robe.
  2. Plaćate li kreditnom karticom, vaše podatke štiti HT Pay Way sustav. To znači da niti niveto d.o.o., niti HT nemaju uvid u vaš broj kartice već to ima samo kartična kuća i vlasnik kreditne kartice.

Pay Way je usluga online autorizacije kreditnih kartica putem interneta uz maksimalnu sigurnost. Sustav Pay Way nudi sigurnu vezu s autorizacijskim centrima kartičnih kuća (Diners, Mastercard i Visa). Posebnim sigurnosnim protokolima sustava zaštićeni su svi podaci svih sudionika u procesu kupnje preko interneta.

Izjava o sigurnosti

Plaćanje i autorizacija kreditnih kartica se odvija putem HT Pay Way sustava. HT PayWay primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između HT PayWay sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

3dsecure upute za sigurnu internetsku kupovinu

https://www.erstebank.hr/hr/poslovni-klijenti/racuni-i-placanja/karticno-poslovanje/debitne-kartice/3d-usluge

https://www.mastercard.hr/hr-hr.html

Prigovori i žalbe

Sukladno članku 10., Zakona o zaštiti potrošača, trgovac se obvezuje omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i bez odgađanja pisanim putem potvrditi njegov primitak. Osim obveze iz stavka 1. ovoga članka, trgovac se obvezuje omogućiti potrošaču podnošenje pisanog prigovora putem pošte na adresu: niveto d.o.o., Šuškovići 76, 10040 Zagreb ili elektroničke pošte na: spa@spa.hr Trgovac je dužan u pisanom obliku odgovoriti na prigovore iz stavaka 1., 2. i 4. ovoga članka u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Trgovac je dužan voditi i čuvati evidenciju prigovora potrošača iz stavaka 1., 2. i 4. ovoga članka na trajnom mediju godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača.

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku. Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke. Ukoliko potrošač nije dobio ovaj obrazac, rok za jednostrani raskid počinje teći od dostave ovog obrasca i ističe nakon jedne godine i 14 dana. Ukoliko potrošač nije dobio sve tražene informacije, rok za jednostrani raskid počinje teći od trenutka kada potrošač dobije te informacije, i ističe nakon tri mjeseca i 14 dana. Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta. Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove.

Obveze potrošača (kupca) u slučaju jednostranog raskida ugovora

U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (»članak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (»članak 77. ZZP); otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Prodavatelj je dužan potvrditi primitak izjave o raskidu ugovora.

Izjavu o raskidu ugovora potrošač je dužan poslati prije isteka predviđenog roka za raskid ugovora i to elektroničkim putem na e-mail adresu trgovca: spa@spa.hr

Odgovornost za materijalne nedostatke

Materijalne nedostatke rješavamo sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

Povrat sredstava i troškovi povrata robe

Nakon preuzimanja robe kupac može u roku od 14 dana vratiti preuzetu robu prodavatelju pod slijedećim uvjetima:
1.1. Ako vraća neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti čitavu uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod (bez troškova dostave).
1.2. Ako vraća raspakirani proizvod koji nije koristio i originalnu ambalažu kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti uplaćenu kupoprodajnu cijenu.
1.3. Ukoliko je proizvod korišten ili naručen po specifikacijama potrošača ili je jasno prilagođen potrošaču, potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora.
2. Proizvod koji bude oštećen te proizvod koji nema garanciju i svu pripadajuću dokumentaciju koja je bila u proizvodu nakon preuzimanja od strane kupca, prodavatelj nema obvezu preuzeti u povratu, te nema obvezu povrata uplaćene kupoprodajne cijene.
3. Povrat novca prodavatelj može izvršiti tek nakon što zaprimi vraćene proizvode od strane kupca, u roku od 14 dana.

Izmjene

niveto d.o.o., zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila, te isključuje svoju odgovornost za moguće posljedice takvih izmjena i obvezuje se obavijestiti sve registrirane korisnike putem e-mail adresa koje su upisali prilikom registracije. Sve promjene primijenit će se na korištenje www.spa.hr stranica. Ukoliko se ne slažete s navedenim pravilima korištenja i ne želite ih prihvatiti, molimo Vas obratite se našem Kontakt centru sa svojim primjedbama i za to vrijeme nemojte koristiti usluge Internet prodavaonice.

Registracija

Da biste se registrirali na www.spa.hr Internet prodavaonicu, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije, dužni ste odmah ažurirati Vaš korisnički račun kako biste nas obavijestili o nastalim promjenama.

Sigurnost

Prilikom registracije na stranicu www.spa.hr biti ćete dužni kreirati lozinku koju morate zadržati samo za sebe i ne dijeliti je s drugim osobama. Odgovorni ste za sve akcije i narudžbe koje su naručene pod Vašom lozinkom. Ako znate ili sumnjate da još netko zna Vašu lozinku, dužni ste nas obavijestiti o tome tako da kontaktirate naš Kontakt centar e-mailom.

Informacije o dostavi

Dostava se vrši dostavnim službama te je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske i Europske Unije. Cijena dostave, ako nije drugačije navedeno, obračunava se posebno za svaku kupnju.

  1. Paketi težine do 25 kg šalju se kurirskim službama s okvirnim rokom isporuke 3-7 dana. O točnom danu i vremenu isporuke obavijestit će vas vozač ugovorne kurirske službe.

 

  1. Paketi težine veće od 25 kg šalju se paketnom distribucijom s okvirnim rokom isporuke 3-15 dana. Prije isporuke operater tvrtke niveto d.o.o. obavijesti će vas da se roba šalje, a o točnom danu i vremenu isporuke obavijestit će vas vozač ugovorne transportne tvrtke.

Roba se dostavlja kamionom od 6 m s iskrcajnom rampom do mjesta gdje kamion može najbliže prići. Prolaz do objekta mora biti asfaltiran. Ukoliko nisu osigurani svi uvjeti transportna tvrtka ima pravo odustati od dostave. Prije slanja robe molimo napomenuti operateru tvrtke niveto d.o.o. da neke od uvjeta nije moguće zadovoljiti.

Na prihvatu robe mora biti jedna ili više osoba, koje je organizirao kupac, koje će prenijeti robu u objekt kupca ili do mjesta montaže.  

 

  1. Roba na paletama i roba većih gabarita od jedne EUR-o palete šalje se ugovornim transportnim tvrtkama i okvirni rok isporuke je 5-15 dana. Prije isporuke operater tvrtke niveto d.o.o. obavijesti će vas da se roba šalje, a o točnom danu i vremenu isporuke obavijestit će vas vozač ugovorne transportne tvrtke.

Roba se dostavlja kamionom od 6 m s iskrcajnom rampom do mjesta gdje kamion može najbliže prići. Prolaz do objekta mora biti asfaltiran. Ukoliko nisu osigurani svi uvjeti transportna tvrtka ima pravo odustati od dostave. Prije slanja robe molimo napomenuti operateru tvrtke niveto d.o.o. da neke od uvjeta nije moguće zadovoljiti.

Na prihvatu robe mora biti jedna ili više osoba, koje je organizirao kupac, koje će prenijeti robu u objekt kupca ili do mjesta montaže.  

U slučaju da se predmet ne može fizički prenijeti u objekt kupca ili do mjesta montaže kupac je dužan osigurati najam mehanizacije, ako drugačije nije dogovoreno s operaterom tvrtke niveto d.o.o.

Naručena roba biti će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju. Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 30 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska. Ukoliko Kupac ne podigne pošiljku od dostavne službe u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća prodavatelju.

Garancija:

Sve garancije navedene su na samom proizvodu na web stranici www.spa.hr. Ako garancija nije navedena na samom proizvodu vrijedi tvornička garancija.

Kao osnova za valjanju garanciju potrebno je čuvati račun koji ste dobili prilikom kupnje.

Posebne garancije kao za bazene, masažne bazene, kade, saune kupac mora prvo ovjeriti i poslati na mail spa@spa.hr na ovjeru.

Uz ispunjen garancijski list kupac je dužan poslati :

  • Sliku proizvoda u funkciji,
  • Napisati tip i presjek kabela za napajanje proizvoda ili poslati sliku,
  • Sliku osigurača i strujne zaštitne sklopke ili
  • Sliku kombinirane zaštitne sklopke

U slučaju da kupac nije poslao gore navedeno tvrtka niveto d.o.o. nije obvezna priznati garanciju.

 Registracija online računa

Da biste brže i lakše kupovali online, možete se registrirati na web stranici wws.spa.hr. Kao registrirani kupac, samo unesite svoje adrese dostave i podatke o naplati jednom; oni će biti sigurno pohranjeni s nama za vašu buduću upotrebu. Pomoću vašeg imena i zaporke po vlastitom izboru možete pristupiti računu na mreži u bilo kojem trenutku za dodavanje, brisanje ili izmjenu podataka. Ako koristite javno računalo, preporučujemo da se odjavite kada završite s kupnjom. Vaši će se podaci i dalje pohraniti kod nas, ali neće biti dostupni nikome drugome s tog računala.

E-pošta

Od nas ćete primiti promotivne e-poruke samo ako ste ih zamolili da ih primite. Ako ne želite primati e-poštu od tvrtke niveto d.o.o. ili njegovih povezanih društava, možete kliknuti vezu “Odjava” na dnu svake komunikacije e-pošte koju šaljemo. Dopustite nam 3 radna dana od primitka zahtjeva za dovršetak uklanjanja, jer su neke od naših promocija možda već bile u tijeku prije nego što pošaljete zahtjev.

Prihvaćanje

Koristeći ovu web stranicu, prihvaćate pravila koja su navedena u ovim Pravilima o privatnosti.